Середа, 27.11.2024, 19:47
 РЕСУРСНИЙ  ЦЕНТР  ГРОМАДЯНСЬКОЇ  ОСВІТИ
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії каталога
Інтегровані уроки [4]
в даному розділі розміщуються конспекти уроків з компонентом громадянської освіти
реєстраційні заявки міні-проектів [6]
розміщені проекти, що пов`язані громадянським вихованням
Статті вчителів [2]
статті вчителів, що пов`язані з громадянською освітою
Матеріали конференцій [4]
Міні-чат
Наше опитування
Чи необхідно в школі викладати курс "Громадянська освіта"
Всього відповідей: 87
 Каталог статей
Головна » Статті » Інтегровані уроки

У категорії матеріалів: 4
Показано матеріалів: 1-4

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Виховний захід
Рольова гра «Я – особистість»
Мета: формування принципів загальнолюдської моралі; дбайливе ставлення до людей; формування почуття особистої гідності, впевненості у собі; розвиток навичок спілкування, співробітництва та взаємодопомоги, ввічливості, ініціативності; розвиток уяви, фантазії, творчого мислення, акторських здібностей; викликання позитивного емоційного стану.
Інтегровані уроки | Переглядів: 4446 | Додав: rescentrgo | Дата: 15.07.2010 | Коментарі (0)

Виховний захід. 2 клас. Вчитель: Гусєва С. В.
Тема. Українці. Хто ми? Які ми?
Мета. Ознайомити дітей із поняттями "нація", "національність", розширювати знання учнів про національний склад нашої держави та українську діас­пору. Формувати уявлення про різні роди занять українців. Виховувати працьовитість, бажання дотримуватись традицій.
 
Обладнання. Ілюстрації із зображенням давніх ремесел, національного одягу.
Інтегровані уроки | Переглядів: 4675 | Додав: rescentrgo | Дата: 15.07.2010 | Коментарі (0)

Виховна година
«Жити в світі, в якому є ВІЛ»
Розроблена учителем біології та основ здоров’я Куденко А.А.
 
Мета: сприяти зниженню ризику інфікування ВІЛ; формуванню толерантного ставлення до людей з ВІЛ, особистісної та соціальної компетентності дітей, які вимушені жити в умовах епідемії ВІЛ/СНІД.
 
Завдання заняття: підвищити рівень усвідомленості ситуації з поширенням ВІЛ в Україні; з'ясувати, як стигматизація сприяє поширенню інфекцій; закріпити знання щодо безпечної щодо зараження ВІЛ поведінки; продовжити формування гігієнічно доцільних поведінкових навичок.
 
Громадянські компетентності: активність, комунікативність, поінформованість, толерантність, вміння свідомо обирати способи дії та поведінки і діяти відповідно, формулювати, висловлювати та аргументувати власну позицію.
 
Проблеми громадської освіти які висвітлюються в уроці: національні, європейські та загальнолюдські цінності. Роль ЗМІ у суспільному житті. Ефективна комунікація. Вибір конструктивних форм взаємодії.
Інтегровані уроки | Переглядів: 28004 | Додав: rescentrgo | Дата: 15.07.2010 | Коментарі (0)

Конуп І. Б.

Тема: Діаграми. (для класу економічного профілю)

Мета: 1) перевірити рівень засвоєння знань, умінь та навичок;
побудова різних видів діаграм, розв’язувати практичні задачі;
підготовка до контрольної роботи;

2) розвивати вміння аналізувати та синтезувати отриманий
матеріал;
3) виховувати самостійність, уважність, охайність;
4) розвивати почуття любові до Батьківщини; громадянську
відповідальність.

Інтегровані уроки | Переглядів: 2813 | Додав: rescentrgo | Дата: 13.11.2008 | Коментарі (0)

Безкоштовний хостинг uCoz
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0