Субота, 20.04.2024, 11:37
 РЕСУРСНИЙ  ЦЕНТР  ГРОМАДЯНСЬКОЇ  ОСВІТИ
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії каталога
Інтегровані уроки [4]
в даному розділі розміщуються конспекти уроків з компонентом громадянської освіти
реєстраційні заявки міні-проектів [6]
розміщені проекти, що пов`язані громадянським вихованням
Статті вчителів [2]
статті вчителів, що пов`язані з громадянською освітою
Матеріали конференцій [4]
Міні-чат
Наше опитування
Чи необхідно в школі викладати курс "Громадянська освіта"
Всього відповідей: 87
 Каталог статей
Головна » Статті » Інтегровані уроки

Виховний захід Рольова гра «Я – особистість» Седухіна Т.Б.
Виховний захід
Рольова гра «Я – особистість»
Мета: формування принципів загальнолюдської моралі; дбайливе ставлення до людей; формування почуття особистої гідності, впевненості у собі; розвиток навичок спілкування, співробітництва та взаємодопомоги, ввічливості, ініціативності; розвиток уяви, фантазії,
творчого мислення, акторських здібностей; викликання позитивного емоційного стану.
 
1. Організація гри - Добрий день, шановні третьокласники! Сьогодні ми зібрались, щоб прийняти участь у цікавій грі. Гра сподобається вам, якщо ви будете активними, уважними, кмітливими, дружними і дисциплінованими.
2. Мотивація ігрової діяльності Повідомлення теми і мети гри. 1) Постановка проблеми Обговоріть у групах: - Хто найважливіша людина на Землі? - У вас може бути не одна, а декілька відповідей. На обговорення 1 хвилина. ( Звучить музика) 2) Вирішення проблеми Діти по групах дають відповіді. - Ми почули багато відповідей, але дуже важко визначити, яка з них найточніша, бо всі вони правильні. Вирішити цю проблему нам допоможе «Чарівна скриня». Ось вона. Зараз кожен, кого викличуть, загляне у скриню і побачить найважливішу людину на Землі. Тільки домовились: поки всі по черзі не заглянуть у скриню, не можна розкривати «секрет». ( Звучить музика) - Так хто ж найважливіша людини на Землі? - А якщо складемо всі відповіді, отримаємо таку формулу. Я+ТИ= МИ - Ось ми дізнались, що кожна людина є найважливішою людиною на Землі. А допоможе нам гра, бо, як кажуть, «яка дитина в грі, така вона буде і в житті». Саме під час гри розподіляють ролі, привчаються дотримува­тись ігрових правил, піклуватися про інших гравців. Гра не можлива без взаємодопомоги і взаємовиручки. 3. Ігрова діяльність учнів 1) «Вірш декламую, як актор» Учитель. Наша гра — рольова. А це означає, що сьогодні ви бу­дете виконувати різні ролі. Одна зі складових акторської майстерності - це вміння володіти голосом, тобто голосом передавати різні почуття і ха­рактери героїв. Пропоную гру, яка називається «Вірш декламую, як актор». Для цього треба вибрати 6 гравців, які будуть декламувати невеличкий вірш. а) як старенька бабуся; б) як диктор телебачення; в) як 3-річна дівчинка. Виражати почуття: а) радості; б) страху; в) здивування. 2) Гра «Заборонені рухи» - Всім, хто знаходиться на місцях, пропоную гру «Заборонені рухи», в ході якої я побачу, як ми розуміємо одне одного, хто з вас найуважніший. Послухайте правила: я показую рухи, які ви повинні точно відтворити, але у грі є 2 рухи, які повторювати не можна, замість них треба робити інші: а) коли я ставлю руки за голову, ви повинні сісти; б) коли я піднімаю дві руки над головою та схрещую їх ось так, всі двічі плескають у долоні. Той, хто помиляється, вибуває з гри, тобто сідає на місце. Всіх прошу потати. Повторимо заборонені рухи. Добре. - Раз, два, три — початок гри! Молодці! Прошу всіх сісти. Тепер всі ми будемо виконувати роль глядачів і послухаємо наших акторів. Оплески. Ведучий оголошує виступаючих. Шестеро гравців нагороджують ся призами.
3) Гра «Пантоміма» - Всі ми побачили, що наші актори чудово володіють голосом, але цього замало. Необхідно вміти володіти мімікою і жестами так, щоб точ­но передати стан і характер героя. Пропоную вашій увазі гру «Пантоміма». Актори повинні показати казкового героя мімікою, жестами, рухами. А ми, глядачі, повинні відгадати персонаж і з'ясувати, з якої він казки. Отже, персонаж, якого ми швидше відгадаємо, найкраще впорався із завданням. Завдання: а) ріпка; б) лисичка-сестричка; в) колобок. - Будь ласка, виберіть собі роль і йдіть готуватись.
4) Гра «Впізнай казку» Учитель А ви скажіть мені, будь ласка, Дружно і відверто, Всі разом, голосно і залюбки: Ви полюбляєте казки? Існує книг багато на землі, Вони цікаві, мудрі та повчальні, Та кожен з нас, дорослий чи малий, Казки читає — дуже вони гарні! - Запрошую всіх на зустріч з казкою. У нашій «Чарівній скрині» знаходяться речі з різних казок, а з яких саме, зараз ми дізнаємося. Запрошую по двоє учнів від кожного класу, які будуть мені допомагати. Учень демонструє предмет, а всі, хто в залі, разом голосно і чітко називають казку. 1) Яйце; 2) колосок; 3) рукавиця; 4) червона шапочка; 5) тарілка з глечиком; 6) бинт, шприць. - Молодці! А чи зможете ви впізнати казку по загадках? 1. Підробив він голосок, став малим співати, Здогадалися вони: «Вовк —- не наша мати». («Вовк і семеро козенят») 2. До школи прямує хлопчак дерев'яний, Чомусь потрапляє у цирк полотняний. Відома ця книжка тобі, чи не так? В пригодах яких побував цей хлопчак? («Буратіно») 3. Маленьке, сіреньке біди наробило — Щось біле, кругленьке хвостиком розбило. Сумує бабуся, плаче дідусь, витирає сльозу, А курочка кудахче: «Я вам нове знесу». («Курочка Ряба») 4. Хто моторчик свій заводить? З даху в гості хто приходить? І на свято він дібрався, Скажем дружно: «Здрастуй,...»! (Карлсон)
5. Багатьом був невідомий, нині з кожним подружив, З казки в кожного удома хлопчик-цибулинка жив Дуже просто, мелодійно він зоветься... (Чиполліно). 6. Він веселий і незлобний, цей хороший дивачок. З ним господар, хлопчик Робін, і тварина — П'ятачок. До прогулянок він ласий, є на мед чутливий нюх, Зветься плюшевий ведмедик, всім відомо,... (Вінні-Пух). - Завдання виконали всі! Хлопці і дівчата — справжні молодці! Шановні друзі, я бачу, ви непогано розігрілись. Ви вмієте слухати людину і поважати її думку, розумієте людину по очах, міміці і жестах; тонко від­чуваєте її внутрішній стан. І тепер перед вами — найголовніший іспит. Творча група учнів з кожного класу повинна показати, проінсценувати уривок з казки, який записаний на картці. При цьому текст читає автор, а герої відтворюють зміст мовчки, за допомогою рухів, міміки і жестів так, щоб всім все було зрозуміло. Отже, отримуйте завдання й готуйтесь. Роздаються тексти та реквізит. Учитель Готуються актори, за п'ять хвилин — вистава, Розподіляють ролі, а часу дуже мало. Їм дружба допоможе, талант і серце щире. Бачити людину —- це велике діло. Шануйте одне одного, вчитесь розуміти. Легше й цікавіше на світі буде жиги. - Молодці! Дякуємо вам за бажання і вміння відчути себе особистістю. На цьому наша рольова гра закінчена. Час настав прощатися. Дякуємо всім за увагу, активність, взаємопідтримку. Гадаю, що сьогоднішня зустріч була для кожного з вас і приємною, і корисною. До побачення!
 Цюрупинська спеціалізована школа І-ІІІ ст. № 2 Вчитель початкових класів Седухіна Т. Б.
Категорія: Інтегровані уроки | Додав: rescentrgo (15.07.2010)
Переглядів: 4419 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Безкоштовний хостинг uCoz
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0